Search This Blog

Tuesday, February 2, 2016

အန္တီ ။ ဇာတ္လမ္း ။ ( အာခီယာ )


(အာခီယာ)

 

 


အလန္႔တၾကားသတိရလြမ္းဆြတ္မႈေတြဟာ ဘာေတြကုိ သယ္ေဆာင္လာခဲ႔သလဲ။ ဘဝရဲ႕ကန္႔သတ္ထားျခင္း
ခံထားရမႈေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္အဆန္းတၾကယ္ ေငးေငးၾကည္႔မိေနတဲ႔ ညေနခင္းေတြ။ ညခင္းေတြ။ မီးေရာင္စံု
ေတြ။ ပန္းစည္းေတြ။ ျပီးေတာ႔။ ကၽြန္ေတာ္သိမ္ငယ္ေနမိခဲ႔ရတဲ႔ အခ်ိဳ႕ေသာျမင္ကြင္းေတြ။ အေမွာင္ခ်ထားတဲ႔
အခန္းေထာင္႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္မေသာက္ခ်င္တဲ႔ေဆးလံုးေတြနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္ တိုးတိုးဖြဖြေခၚေနရတဲ႔အန္တီနဲ
႔ အတူ ၂၀၁၃ကုိ ျပန္ေရာက္သြားတယ္။ အန္တီ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။ အန္တီရယ္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဆိုတာ
အန္တီ ၾကိဳက္ေလာက္မဲ႔သီခ်င္းမ်ိဳးကုိ အန္တီမသိေအာင္ ခိုးခိုးျပီးဆိုေနရတာကုိ ေခၚမလား။ အန္တီမသိႏိုင္
ေလာက္တဲ႔ေထာင္႔ကေန အန္တီ႔မ်က္လံုးရီေဝေတြကို ခိုးခိုးၾကည္႔ေနရတာကို ေခၚမလား။ အန္တီ႔ကို
ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္တယ္။ (ဟင္)အဲ႔ဒီစကားဟာ တို႔ဝိုင္းမွာ အေဖာ္လာထိုင္ေပးလုိ႔ရမလားဆိုတဲ႔ ေမးခြန္းမွာဘယ္
လုိ အ သြားပါလိမ္႔။ ကံၾကမၼာက အန္တီ႔ပခံုးထက္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေကာက္တင္ေပးခဲ႔တဲ႔ အခိုက္အတန္႔ေပါ႔ ။
ကၽြန္ေတာ္ ဟာ သာမန္အဆိုရွင္တစ္ဦးပါ။ အလုပ္သေဘာထက္ပုိတဲ႔ဆက္ဆံမႈမ်ိဳးကိုမ်ား ကၽြန္ေတာ္ကမ္းလွမ္း
မိခဲ႔သလား။ အန္တီဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အရမ္းေႏြးေထြးတယ္။ တစ္စံုတစ္ခုကုိ ပံုျပီးယံုမွားပစ္လုိ႔ရႏုိင္ေလာက္
တဲ႔အေျခအေနေတြကို စနစ္တက်ေပးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္ကူးေတြဟာ မၾကာခဏ ရွက္ေသြးျဖာတယ္။
အန္တီဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ဘဝထဲမွာ တစ္ေန႔တစ္ျခား ၾကီးထြားလို႔လာခဲ႔တယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ရူးသြပ္မႈေတြဟာ
သြပ္သြပ္ခါ ေအာင္ ထပ္မ်ားရူးသြားမလား။ ကမၻာၾကီးဟာ ခ်ာခ်ာလည္ေနခဲ႔တယ္။ အန္တီ ကၽြန္ေတာ္႔ကို
ညစာအတူစားဖုိ႔ ဖိတ္တယ္ ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းေပ်ာ္ခဲ႔တယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္မႈဆိုတာ ခ်စ္ရတဲ႔သူနဲ႔အတူ ဘာညာ။
ကၽြန္ေတာ္ ေလွ်ာက္ေအာ္တတ္ခဲ႔ေနခဲ႔ျပီ။ မင္းကို တို႔ခ်စ္တယ္။ သာမန္ေယာက်္ားေလး တစ္ေယာက္ထက္ကို
ပုိခ်စ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လုိမ်ားျပန္ေျပာရပါ႔မလဲ။ အန္တီ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။အန္တီေက်နပ္သြားသလုိပဲ။
ကၽြန္ေတာ္႔လက္ဖ်ား ေလးကို လာကိုင္တယ္။ ဘယ္လုိအင္အားမ်ိဳးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရုန္းထြက္ရပါ႔မလဲ။ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ
ဘာညာ။ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းၾကည္ႏူးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မသိေတာ႔ဘူး။ အန္ တီဟာ အဲ႔ဒီညက ကၽြန္ေတာ္႔ကို
ဘီယာေတြတိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္မေသာက္ဖူးေပမဲ႔ အန္တီေက်နပ္ေအာင္ အတူလုိက္ေသာက္ေပးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းမူးတယ္။ အန္တီဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ကို တစ္ေနရာရာဆီသုိ႔ ေခၚေဆာင္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္
ခိုးခိုးၾကည္႔ခဲ႔ရတဲ႔ အန္တီရဲ႕ရီေဝမ်က္လံုးေတြကို အနီးကပ္ျမင္ခြင္႔ရခဲ႔တယ္။ အန္တီ႔ကို ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္
တာ သိထားေပးပါ။ လုိ႔ ေျပာခဲ႔တာကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ မွတ္မိတာပဲ။ အန္တီ ဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕
လူပ်ိဳရည္ဘဝေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္မသိပဲ ရယူသြားတယ္။ ဝမ္းမနည္းေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္က်တယ္။
အန္တီ႔ပခံုးေပၚ မွာ ငိုတယ္။ အန္တီဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေခ်ာ႔တယ္။ ကိုယ္ခ်စ္ရတဲ႔သူဆီမွာ လူပ်ိဳရည္ပ်က္ခဲ႔တဲ႔
အတြက္ ေနာင္တမရဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာလုိက္တယ္။ ႏွစ္ေယာက္တစ္အိပ္မက္ေတြ ဘာညာ ၊ ပ်ားရည္
ဆမ္းခရီးေတြ နဲ႔ မဂၤလာေဆာင္အၾကီးၾကီးေတြ ဘာညာ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ကူးယဥ္တယ္။ အန္တီဟာ
ကၽြန္ေတာ္႔ဆီမွာ ခဏခဏလိင္အပန္းေျဖတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕အနာဂါတ္စိတ္ကူးေတြကို ေခ်ြးေတြ
သုပ္ျပီး နားေထာင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္။ ေအာင္ျမင္ေပ်ာ္ရႊင္တဲ႔ဖခင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ေစရပါ႔မယ္။
လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ အန္တီ႔ကို ကတိေပးတယ္။ အန္တီျပံဳးတယ္။ အန္တီဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ခရီးအရွည္ၾကီးေတြ
ခဏခဏေခၚတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္ကူးယဥ္ခရီးလမ္းေလးကိုေတာ႔ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္တယ္။
ကၽြန္ေတာ္နာတယ္။ ဒါေပမဲ႔ မနာက်င္သလုိ ေျပာတယ္။ တစ္ရက္ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီမွာ ကိုယ္ဝန္ရွိေနျပီလုိ႔
အန္တီ႔ကို ေျပာတယ္။ ျမန္မာကားထဲကလုိ အန္ဖတ္ေတြထြက္မလာပဲ တို႔ဆီမွာေယာက်္ားရွိတယ္ ဆို
ျပီး ထြက္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ပံုအပ္မႈေတြဟာ မ်က္ႏွာအငယ္ငယ္နဲ႔။ အရာရာဟာ စနစ္တက်ပ်က္
ယြင္းဖုိ႔သင္႔ခဲ႔ျပီျဖစ္မွန္း ကၽြန္ေတာ္ေနာက္က်မွ သိခဲ႔ရတယ္။ အန္တီသိပ္ရက္စက္တယ္ေနာ္။
ဘယ္အပ္ဖ်ားကေလးနဲ႔ေထာက္မွ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုယ္ဝန္ေလးဟာ ေပါက္ကြဲသြားမွာလဲဟင္။
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ လူပ်ိဳရည္ေတြကို ဘယ္လိပ္ျပာကုိ စုပ္ခုိင္းမွွ ျပန္ထြက္လာမွာလဲ။
ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဝမ္းမနည္းခဲ႔သလုိ အန္တီဟာ လည္း ကၽြန္ေတာ္ရွိတဲ႔ဆုိင္ကို မလာေတာ႔ဘူး။
ေတြ႔ေနၾကေနရာကိုလည္း မလာေတာ႔ဘူး။ ဘယ္ဆက္သြယ္ေရးဆီသြားျပီး အန္တီ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ကို
ဆက္သြယ္ခုိင္းရမလဲ။ ညေတြဟာ အရမ္းကို ေအးစက္တာပဲ။ အန္တီနဲ႔အတူ ရွိခဲ႔တဲ႔ ေဆာင္းညေတြဟာ
တစ္ေယာက္တည္းဆို သိပ္ခ်မ္းတာပဲ။ လုိ႔ ဗိုက္ကေလးကို ပြတ္ပြတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ ညည္းမိျပန္တယ္
အန္တီ။ရင္ေသြးေလးေမြးလာခဲ႔လုိ႔ သားေမေမက ဘယ္သူလဲလုိ႔ေမးရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လုိ လိမ္ေျဖရမလဲ။
လူေတြရဲ႕မ်က္လံုးေတြကို ဒီအခ်ိန္မွာ ပထမဦးဆံုး တူးတူးခါးခါးမုန္းမိတာပဲ။ ဘဝမွာ လုိအပ္ေနတဲ႔အရာ
မွန္သမွ်ထက္စာရင္ လုိအပ္တာထက္ကိုပုိျပီးေတာ႔ အန္တီ႔ကို အလုိရွိခဲ႔တာ။ မိသားစုဘဝေလးတစ္ခုကို
အတူတူတည္ေထာင္ခ်င္ခဲ႔တာ။ အန္တီရဲ႕အေပၚယံလိမ္ညာမႈေတြကို မသိသလုိ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္
ဆြဲလုိ႔ႏွစ္ခဲ႔မိတာ။ ကၽြန္ေတာ္ကုတ္ျခစ္ခဲ႔ရသမွ် နံရံေပၚကနာမည္ေတြဟာ အန္တီ႔နာမည္တစ္လုံုးပဲ
ျဖစ္ခဲ႔တာ။ မူးလဲသြားခဲ႔တဲ႔ ခဏခဏတိုင္းမွာလည္း အန္တီ႔နာမည္ကို ေအာ္ေခၚရင္း ႏိုးထလာခဲ႔တာ။
အန္တီဘယ္လုိမ်ားၾကားႏိုင္မွာလဲ။(တကယ္မဟုတ္ပါေစနဲ႔)။မၾကားႏုိင္ပါဘူးဆိုျပီး အန္တီ႔ကိုခ်စ္တယ္
အန္တီ႔ကိုခ်စ္တယ္လုိ႔ ေရပန္းေအာက္မွာ ေျပာရင္း ေမ႔ေမ်ာသြားခဲ႔ျပီး အန္တီ႔ရဲ႕ေသြးနာမည္ေလး
ပ်က္စျပဳလာတာျမင္ေတာ႔မွ ေရပန္းကို အလန္႔တၾကားပိတ္မိခဲ႔တာ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အန္တီ႔ကို
သိပ္ခ်စ္တယ္။ ဒါေပမဲ႔ အန္တီဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ကို အစိမ္းေရာင္ေအးစက္မႈမ်ိဳဳးေတြနဲ႔ ထားသြားခဲ႔ျပီ။
ဘယ္ေလေအးစီးေၾကာင္းနဲ႔ကၽြန္ေတာ္လုိက္ျပီးေတာ႔ အန္တီ႔ဆီမွာ လာေႏြးေထြးလို႔ရမလဲဟင္။
စြန္႔ပစ္ခံခဲ႔ရတဲ႔ရွိရွိသမွ်သံလုိက္ေတြနဲ႔ အန္တီ႔ကို ဆြဲေခၚခ်င္တယ္။ (ရမလား)လို႔ အခ်ိန္အမ်ားစုမွာ
ေတြးမိတယ္။ ေနာက္ဆံုးတစ္ေခါက္ေလာက္ ကၽြန္ေတာ္႔ဗိုက္ေလးကုိ အန္တီဖြဖြေလး နမ္းေပး
ႏိုင္မလားဟင္။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္႔ဆံပင္ကိုယ္လည္း မီးေတြရိႈ႕မိခဲ႔ေသးတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္႔ကို
ခ်စ္တယ္မလားဟင္။ လိမ္ျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ႔္ကုိ ခ်စ္တယ္လုိ႔ ျပန္ေျဖေပးပါဦးလား။
ငရဲေခ်ာက္ကမ္းပါးထဲကေန ကၽြန္ေတာ္႔ကို လာျပီးေတာ႔ ဆယ္ယူေပးပါဦးလား။
ကၽြန္ေတာ္မငိုပါဘူး။ ဒါေပမဲ႔ ငိုေနမိတယ္ေလ။ ျဖစ္မလာေသးတဲ႔ရင္ေသြးေလးနဲ႔ စကားေတြေျပာမိတိုင္း
ကၽြန္ေတာ္ငိုေနမိတယ္ေနာ္။ အန္တီကေတာ႔ ရယ္ခ်င္ရယ္ေနမွာေပါ႔။





အာခီယာ

No comments:

Post a Comment