Search This Blog

Tuesday, February 2, 2016

*** ေမာင္ *** ( ရင္ခြင္ရွိန္း )


႐ွိန္းသူေအာင္

.






 ေမာင္ ။
က်မ ေမာင့္ကို ျမင္ေနရပါလွ်က္နဲ႔ အလြမ္းစိတ္ကို သတ္မပစ္ႏိုင္ဘူး။
ေမာင္က က်မကို အရူးမေလးလို႔ေခၚတယ္ေနာ္ ။
က်မ မရူးပါဘူးေမာင္ရယ္။ မရူးလို႔သာေမာင့္ကို ခ်စ္ေနတာေပါ့ ။
ဒါမွမဟုတ္ရင္လည္း က်မ အရမ္းရူးလြန္းလို႔ေမာင့္ကိုခ်စ္ေနတာလည္းျဖစ္ႏိုင္တာပဲ။
က်မဒီေန႔တစ္ေန႔လံုးငိုေနမိတယ္ေမာင္။
လြန္ခဲ့တဲ့ ေျခာက္ႏွစ္က မိုးရြာထဲမွာ ေမာင့္ကိုမခ်စ္ႏိုင္ဘူးလို႔ ေျပာခဲ့မိတယ္။
က်မက ခံစားမႈတစ္ခုကိုအၾကာႀကီးသိမ္းထားရံုကလြဲၿပီး ေမာင့္ကိုသိပ္မညာတတ္ပါဘူး။
က်မ အဲ့ဒီတုန္းက ေမာင့္ကိုတစ္ကယ္မခ်စ္ပါဘူး ။
ေမာင္က ကြမ္းေတြလည္းစားတယ္။ ေဆးလိပ္ကလည္း တစ္လိပ္ၿပီးတစ္လိပ္ေသာက္ေနတာပဲ။
ၿပီးေတာ့ စကားေျပာရင္လည္း တစ္လမ္းလံုးေမာင့္အသံႀကီးပဲ ။
ဆရာႀကီးကလည္းလုပ္ေသးတယ္။ ေမာင္က ရုပ္လည္းဆိုးတယ္။
*မင္းက ငါ့ကိုမခ်စ္ဖူးလို႔ေျပာတယ္ ။ မတတ္ႏိုင္ဘူး ... မင္းစကားရဲ႕ဆန္႔က်င္ဘက္ကို ငါက
ေျပာယူရမွာပဲ* တဲ့ ။ ေမာင္ဒီလိုေျပာခဲ့တယ္။
ေမာင္က လူသားဆန္ဆန္ခံစားမႈမ်ိဳးကိုႏွစ္သက္တယ္လို႔ ခဏခဏေျပာတယ္။
ဒါေပမယ့္ က်မအျမင္မွာေတာ့ ေမာင္က စက္ရုပ္ေလးပါပဲ ။ အသက္ရႈေနတာကလြဲလို႔ေပါ့။
ေမာင့္ဆံပင္ရွည္ရွည္ေတြကိုလည္း က်မ မႀကိဳက္လြန္းခဲ့ပါဘူးကြယ္ ။
ေမာင္တို႔ေက်ာင္းမွာတက္ေနတဲ့အေဆာင္ကညီမေလးေတြကေျပာတယ္ ။ ေမာင္ကလူဆိုးတဲ့။
က်မ ဘာမွမသိဘူးေမာင္။ ေမာင့္ကို က်မ ေၾကာက္ခဲ့တယ္။
ေမာင္ ရည္းစားစကားေျပာေတာ့ က်မ ထီးကိုက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္ကိုင္ထားခဲ့မိတယ္။
ေမာင္ က်မ လက္ကိုလာကိုင္ရင္ ဒါမွမဟုတ္ က်မ ပုခံုးကိုလာကိုင္ရင္ ရိုက္ပစ္လုိက္ရေအာင္လို႔ေလ။
ေဆးလိပ္ေသာက္လြန္းလို႔ ေမာင့္ႏႈတ္ခမ္းေတြက ညိဳမည္းေနတာလား ။
အေအးမိလို႔ေမာင္ခ်မ္းေနတာလား ။ ဘာလို႔ အဲ့ဒီတုန္းက ဒီလိုအေတြးမ်ိဳးမေတြးခဲ့မိတာလည္းမသိဘူး။
အေဆာင္ကို ေနာက္ေတာ့ ေမာင္ခဏခဏဖုန္းဆက္တယ္။ က်မ အရမ္းစိတ္ညစ္ခဲ့တာပဲေမာင္။
က်မ ကိုမေႏွာင့္ယွက္ပါနဲ႔လို႔ေျပာလိုက္မိတယ္။ ေမာင္ဘယ္ေလာက္ နာက်င္လိုက္မလဲေနာ္ ။
ဒုကၡပါပဲေမာင္ရယ္ ။ က်မ မ်က္ရည္ေတြထိန္းလို႔မရဘူး။ က်မ ခု ငိုေနမိတယ္။
ေမာင့္လက္ေရးနဲ႔ေရးေပးတဲ့စာကို က်မ မဖတ္ျဖစ္ပါဖူး ။
အေဆာင္ကညီမေတြဖတ္ၿပီး တခစ္ခစ္ႀကိတ္ရယ္သံကို က်မၾကားတယ္။
က်မ စိတ္ထဲ ဘာေတြဘ၀င္မက်ျဖစ္ေနခဲ့မွန္း က်မ မသိပါဘူးကြယ္။ အဲ့ဒီစာကိုသြားယူၿပီးဆြဲၿဖဲလိုက္ခ်င္ခဲ့တယ္။
မိုးေတြ ခု ရြာေနတယ္ေမာင္ ။ သိလား ။ လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္မ်ားဆီကအတုိင္းပဲ ။
*အသက္ဓာတ္ေလးကို စစ္ယူေနရတဲ့အခ်ိန္ပါ မမ*
ေမာင္ေျပာတဲ့စကားေတြလည္း က်မ နားမလည္ခဲ့ပါဘူး။ ေမာင့္ကဗ်ာေတြ ကိုလည္းမႀကိဳက္ပါဘူး။
ကိုသူရ ကိုေမာင္မွတ္မိေသးတယ္မွတ္လား ။ ေမာင္ က်မေနာက္ကိုမလိုက္ေအာင္ဆိုၿပီး
ေမာင့္ေရွ႕မွာ သူနဲ႔ အတူတူရယ္ေမာၿပီးလမ္းေလွ်ာက္ျပရေသးတယ္ ။
လြယ္အိတ္ကိုဆုပ္ကိုင္ထားမိၿပီး ရင္ခုန္ေနခဲ့တာကလြဲလို႔ က်န္တာအဆင္ေျပခဲ့ပါတယ္ေမာင္။
က်မ က ခပ္ပိန္းပိန္းပါ ေမာင္ရယ္။ စာေတြဘာေတြလည္းမဖတ္ေတာ့ ဘာမွသိပ္မသိပါဘူး ။
ေမာင္အရက္ေတြေသာက္ၿပီး လဲေနတယ္တဲ့။သူမ်ားေတြေျပာတာ က်မၾကားတယ္။
ေသသြားလည္း ေအးတာပဲ လို႔ က်မ ျပန္ေျပာခဲ့တယ္ေမာင္ ။ မဟုတ္ဘူး ေမာင္။
တစ္ကယ္ေတာ့ ေမာင္က အဲ့ဒီကစၿပီး က်မႏွလံုးသားထဲမွာ ရွင္သန္လာတာပါ ။
ေမာင္ခု က်မ ေရးေပးတဲ့စာကိုေသခ်ာဖတ္ေနာ္ေမာင္ ။ ဒါက်မႏွလံုးေသြးေတြမို႔လို႔ပါ။
ေမာင့္ကို က်မ ခ်စ္တယ္ေမာင္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လိုႀကီးမွန္းမသိဘူး ။
*ရွင္က အရူးပဲ* လို႔က်မ ငိုၿပီးေျပာခဲ့မိတယ္။ က်မကဘာမွန္းလည္းမသိပါဘူးေမာင္ရယ္။
ခ်စ္လည္းငိုတယ္။ ေၾကာက္လည္းငိုတယ္။ ဘာမွန္းမသိတဲ့ခံစားမႈတစ္ခုခုရရင္လည္းငိုတတ္တာပဲ။
*ဒီဘ၀မွာ မင္းေပးတဲ့ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ကိုယ္ ရရွိဖို႔လိုတယ္။ ဒီအတၱေလး မင္းယူပါကြာ* တဲ့
က်မ ေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔နဲ႔ပဲ ေမာင့္ကို ေခါင္းၿငိမ့္ခဲ့တယ္ေမာင္ ။
ေမာင္ဖမ္းဆုပ္ထားတဲ့ က်မ လက္ေကာက္၀တ္က နာက်င္မႈက က်မ ေမာင့္ကိုလိမ္ညာၿပီးအေျဖေပးလိုက္မိျခင္းပဲ။
ထီးကိုလႊင့္ပစ္ၿပီး က်မ ကို ေပြ႕ဖက္ထားတဲ့ေမာင့္တစ္ကိုယ္လံုးဟာ တုန္ရီလို႔ ။ က်မ အံ့ၾသမိခဲ့တယ္။
မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕လိမ္ညာမႈက ေမာင့္အတြက္ အရက္ေသာက္ျခင္းလား ။
ကဗ်ာေတြေရးျခင္းလား ။ မိုးစက္ေတြေအာက္မွာ ခိုတြဲေနတဲ့မ်က္ရည္ေတြကို ဖံုးကြယ္ပစ္ျခင္းလား ။
ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြ ျမန္ျမန္ေရာက္ပါေစလို႔ က်မ ဆုေတာင္းခဲ့တယ္။
ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ရဲ႕ရယူပိုင္ဆိုင္လိုမႈေတြကို က်မ ေၾကာက္လန္႔ခဲ့တယ္။
ေက်ာင္းပိတ္ရင္ နယ္ၿမိဳ႕ကို က်မျပန္မယ္။ ေမာင့္ကို ေရွာင္မယ္လို႔ေတြးခဲ့မိတယ္ ။
ေမာင္ ။ က်မ စိတ္မေကာင္းပါဘူး ။ က်မ ေမာင့္ရဲ႕ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကိုအႀကိမ္ႀကိမ္လိမ္ညာခဲ့ရတယ္။
ခု မိုးေတြ တအားရြာလာၿပီေမာင္ ။ တကၠသိုလ္ကခံုတန္းေလးကို က်မ ျပန္သတိရတယ္သိလား ။
ခံုတန္းေလးေပၚမွာ *မမကို ခ်စ္တယ္* ဆိုတဲ့စာသားကို ေမာင္ေရးတယ္။ ရူးလိုက္တာေမာင္ရယ္။
သူမ်ားေတြျမင္ေတာ့ ၿပံဳးစိစိလုပ္ၾကတာေပါ့ ။ ေမာင္က တစ္ကယ္မေကာင္းဘူး ။
က်မ ေပ်ာ္သလို စိတ္ရႈပ္ေထြးသလိုနဲ႔ ။ ခံုတန္းေပၚမွာ အဲ့ဒီစာသားဟာ ေန႔တိုင္း ထင္းေနတာပဲ။
ဘယ္ေတာ့မွမွိန္မသြားဘူးေမာင္။ ေမာင္ဟာ ေန႔တိုင္း အဲ့ဒီစာသားကိုထပ္ထပ္ေရးေနတယ္ဆိုတာ က်မသိလာတယ္။
ေမာင့္ဆီကို က်မ ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ေမာင္ က်မ ကိုအဲ့ဒီတုန္းကၾကည့္တဲ့အၾကည့္ကို က်မ မွတ္မိေသးတယ္။
ဘယ္ေတာ့မွ ေမာင့္ဆီက အဲ့ဒီလိုအၾကည့္မ်ိဳးဒီဘ၀မွာထပ္မရပါေစနဲ႔လို႔လည္း က်မ ခုဆုေတာင္းတယ္။
ေမာင္ရယ္။ က်မ ေမာင့္ကို ခ်စ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လိုႀကီးမွန္းမသိဘူး။
က်မ ဒါပဲေျပာတတ္တယ္ေမာင္ ။ ေမာင္က ရယ္တယ္။
နာက်င္မႈေတြနဲ႔ရယ္ရတဲ့အရသာကိုက်မ မသိဘူးေမာင္။
ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီရယ္သံက က်မကို အရမ္းနာက်င္ေစခဲ့တာေတာ့ အမွန္ပဲ ။
က်မ မိုးရြာထဲမွာ တစ္ခ်ိန္လံုးရပ္ေနမိတယ္ေမာင္ ။ က်မ ငိုေနခဲ့တယ္။
စိတ္ႏွလံုးထဲမွာ ေၾကကြဲလိုက္ရတာ ေမာင္ရယ္ ။ က်မ က လိမ္ညာတဲ့သူ ။
က်မ က ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကိုပခ်ဳပ္ထဲ ထည့္ထားခဲ့သူ ။ *မမကို ခ်စ္တယ္*ဆိုတဲ့စာသားကို ရွက္တတ္ခဲ့သူ။
ေမာင္ေရာက္လာတယ္။ က်မ မ်က္၀န္းေတြကို ေမာင္ျမင္ခဲ့တယ္။
က်မ ႏွလံုးသားထဲက ထြက္ေပၚလာတဲ့ အသံကို ေမာင္ၾကားခဲ့တယ္။
7.5.2007 ။ ေမာင္ က်မ ကို ခ်စ္တယ္။ က်မ လည္း ေမာင့္ကို ခ်စ္တယ္ လို႔ ျပန္ေျပာခဲ့တယ္။
ခုဆို ေမာင္ကခဏခဏ ခ်စ္ရဲ႕လားလို႔ ေမးတယ္။ ဘာျဖစ္လဲ ။
က်မလည္း ခ်စ္တယ္လို႔ ခဏခဏေျပာခြင့္ရတာေပါ့။
က်မ ႏွလံုးသားရဲ႕အနက္ရိႈင္းဆံုးတစ္ေနရာကေန ေမာင္ဘာကိုၾကားႏိုင္မယ္ထင္လဲ။
ေမာင္ ဆိုတဲ့ အေခၚအေ၀ၚေလးပဲ့တင္ထပ္ေနသံကိုပဲ ေမာင္ၾကားလိမ့္မယ္။
က်မ ခု ငိုေနတယ္ ေမာင္။
ေဘးမွာ ေမာင္က စာဖတ္ေနတယ္။ က်မ က ငိုေနတယ္ ။
ေမာင္ကေတာ့ ရယ္ေနတယ္
.


ရင္ခြင္ရွိန္း

No comments:

Post a Comment